15 Aralık 2009

Standartlar

Gelen bir maili paylaşıyorum:

Geçen hafta sevgili eşim ve biricik kızımla Ömür Plaza'daki Starbucks'a gittik kahve keyfi yapalım diye... Ancak; kahvelerimiz aldık oturduk içiyoruz. Kahve makinasının arkasındaki elemanlarda bir kıpırtı bir hareketlenme var. Meraklı bir kişi olduğum için o yöne dikkatimi yoğunlaştırdım. Çalışanlardan bir kızcağız sıcak buharda elini haşlamış... Eli kıpkırmızı olmuş hatta bir miktar su toplamış. Arkadaşları birşeyler yapmaya çalışıyorlar. Şube müdürü oturmuş gazete okuyor. Daha da acısı, vahimi ve fenası koca şubede bir adet bile yanık kremi olmaması. Elemanlardan biri montunu giyip eczane bulmaya çıktı avucunu yalayıp geldi. Kız kıvranıyor, müdür birşey olmaz diyor. Önce o müdür müsfettesine sonrada bir ilk yardım dolabı bile olmayan (Ya da denetlemeyen) Starbucks yönetimine bir iki şey yazasım geldi.... Diyeceksin ki ben ne yapayım??? Ama deme.... Sen de bu konuyu ilk fırsatta yaz. Koca şubede bir yanık kremi olmaz mı de! Ben sizin gibi yöneticinin de..!
Ben bunun üzerine şunu merak ettim, acaba o sürekli sıcak kahveyi sızdıran bardaklardan bir müşteri yandığında da aynı şube müdürü; birşey olmaz, geçince birşey kalmaz mı diyecek?

Bunları yazarak Starbucks'ı karalamak falan niyetinde değiliz. Bir kahve içmek istediğimizde soluğu bir Starbucks şubesinde aldığımızdan, her şubenin aynı kalitede ve mümkünse dünya standartlarında olmasını isteyenleriz.

1 yorum:

  1. Blogunuzu okuduktan sonra hemen mağazamızı aradık. Olay yazılandan daha farklı gelişmiş, sizinle paylaşmak istedik. Bu tip durumlar için mağazalarımızda her zaman yanık kremi bulunduruluyor, fakat o güne mahsus mağazamızda bitmiş. Olaydan hemen sonra partnerimiz doktora götürülmüş ve gerekli pansumanı yapılmış. Kendisiyle de görüştük, ilginiz için çok teşekkür etti.

    Saygılarımızla,
    Kumru Kermen
    Asistan Marka Müdürü - Müşteri İlişkileri
    Starbucks Coffee Türkiye

    YanıtlaSil